Incasseren op Maat,
dát is AGIN Otten
HEEFT U EEN AANMANING OF BEZOEK VAN ONS GEHAD?
U bent gesommeerd om tot betalen over te gaan. Voorkom dat wij maatregelen treffen die voor u kostenverhogend zullen werken. Wacht niet langer en maak direct het totaal verschuldigde bedrag nu aan ons over, doe een regelingsvoorstel of neem contact met ons op bij vragen/opmerkingen. Noteer daarbij altijd het dossiernummer welke u bovenaan onze brieven vindt.
ER ZIJN SOMS REDENEN DAT U NIET ALLES DIRECT KUNT VOLDOEN
Wanneer u de vordering niet direct in zijn geheel kunt voldoen, dan is er wellicht een mogelijkheid om de vordering in gedeelten te betalen. Via onderstaand formulier kunt u aan ons kantoor een verzoek doen om de vordering in gedeelten te betalen, u krijgt na indiening zo spoedig mogelijk bericht van ons.
Wilt u een onafhankelijke blik op uw inkomsten en uitgaven? --> Klik dan HIER
VERZOEK OM EEN BETAALREGELING
IK HEB HULP (NODIG)
Er kunnen zich situaties voordoen waarbij er hulp nodig is om de zaak met ons te regelen. Dat is geen probleem, daar zijn we juist voor.
IK BEN HET ERGENS NIET MEE EENS
Bezwaar indienen
Klopt er volgens u iets niet aan de zaak en kunt u dit aantonen? Dan vragen wij u direct een email naar ons te zenden wat er niet klopt en waarom niet. Heeft u bewijzen? Stuurt deze dan uiteraard mee.
Heeft u al eerder bezwaar gemaakt, maar nog geen antwoord ontvangen? Of u iets hoort hangt af van de situatie. Het kan zijn dat bezwaar geen zin meer heeft omdat de rechter al heeft beslist. Wellicht kan een advocaat nog iets voor u doen. Het kan ook zijn dat onze opdrachtgever in het verleden al heeft gereageerd op uw bezwaar en de zaak nu laat vervolgen door ons kantoor. In dat geval wordt de zaak vervolgd zoals beschreven in onze laatste brief/exploot. Het is ook mogelijk dat wij nog geen informatie van onze opdrachtgever hebben ontvangen. Dan krijgt u enkele werkdagen nadat wij de informatie ontvangen bericht van ons.
Klachten
Heeft u een klacht over onze werkwijze? AGIN Otten heeft een klachtenregeling.